Рекламні кампанії

Реклама – спілкування бренду з споживачем

Люди все менше звертають увагу на рекламу. Але вони звертають увагу на те, що їм цікаво. На яскраві і цікаві історії про їхнє життя. Хороша історія дарує свіжий погляд на ринкову категорію і вказує на основні відмінності від конкурентів.

Від концепції до створення, ми формуємо такі історії для брендів і втілюємо їх ідеї в життя.

В основі ефективної роботи над рекламною кампанією завжди знаходиться розуміння природи людського сприйняття, його інстинктів і мотивів. Реклама знаходиться на перехресті психології, культури, комунікації, бізнесу, бренду та технологій.

Ми розробляємо креативні ідеї враховуючи специфіку різних каналів інтернет реклами, наружки, відео та радіороликів, а також нестандартних каналів комунікацій.

Завжди виходимо з того, що рекламна кампанія повинна мати конкретні цілі і вирішувати конкретні проблеми бізнесу.

Конкурсна робота для Київстар в рамках конкурсу "Big Idea: Creative Challenge"

Можна стверджувати, що без маркетингових комунікацій, а особливо реклами, буде важко, або навіть неможливо, мати те, що ми взагалі розуміємо як бренд.
Ефективні інтегровані рекламні кампанії передбачають послідовне позиціонування та комунікаційну стратегію у кожному контакті бренду з людиною. Без цього різні повідомлення та зображення можуть призвести до плутанини у голові споживача, а що ж саме означає ця торгова марка.

Як ми розробляєм рекламні кампанії

– Ринок, компанія, бренд 

Ми починаємо кожен проект з детального вивчення вашого бізнесу. Як ви працюєте, які ваші підходи, довгострокові і короткострокові цілі. Вивчаємо ринкову категорію і ваших основних конкурентів. Оцінюємо маркетингові активності: що для вас працює, а що ні.

– Споживач

Ми думаємо не лише про те, що ви хочете сказати, але про те, що ви повинні сказати. Для глибокого розуміння цільового ринку дуже детально вивчаємо споживачів. Це допомагає нам розуміти, що і як говорити, щоб отримати потрібний результат. Шукаємо ключові інсайти.

– Стратегія

Ми завжди починаємо зі створення стратегії. Щось, що вирішує основну проблему бізнесу, що має сенс з раціональної точки зору і, як правило, на основі ключового інсайту, що викликає потрібні емоції у споживача.

– Креатив

Якщо стратегія відповідає на питання «Що?», то завданням креативу є відповідь на питання «Як?». Як донести ключову ідею бренду, щоб вона була помічена і зрозуміла нашим споживачам. Проблема полягає в тому, що люди не обов’язково люблять бренди. Тому їм не потрібно розповідати історії бренду, бренд повинен розповідати їм історії про людей. Ми допомагаємо брендам говорити людською мовою.

– Розробка

На основі стратегічної і креативної ідеї – ми розробляємо дизайн, робимо фотосесії, пишемо сценарії, знімаємо і монтуємо відео. Обов’язково враховуємо особливості кожного каналу комунікацій, як онлайн, так і офлайн.

– Запуск і аналіз ефективності

 

Поділіться з нами завданням вашого проекту чи бізнес-планом, і 
ми розробимо бренд або рекламну кампанію, адаптовану до ваших потреб

INFO@M360.COM.UA