Успішні бренди розповідають відмінні історії
Від концепції до створення, ми формуємо історії для брендів і втілюємо їх ідеї в життя.
Реклама – спілкування бренду зі споживачем. Якщо ви не говорите, то вас не почують. Будь-який бренд повинен спілкуватися зі своєю аудиторією, будь то покупці, партнери або інвестори. Грамотна комунікаційна стратегія формує необхідні думки у цільової аудиторії та дозволяє управляти подальшим розвитком бренду.
Люди все менше звертають увагу на рекламу. Але вони звертають увагу на те, що їм цікаво. На яскраві та цікаві історії про їхнє життя. Хороша історія дарує свіжий погляд на ринкову категорію і вказує на основні відмінності від конкурентів.
Помітну рекламу від безликої, а цікаву від нудної відрізняє сильна Ідея. Реклама, в основі якої закладена сильна Ідея, не просто подобається, веселить, змушує про щось задуматися і приносить користь, вона проникає глибоко в душу, зачіпаючи її найпотаємніші куточки. Вона впливає на думки, почуття і поведінку мільйонів людей.
Приклади проєктів по розробці рекламних кампаній
Розробка рекламної кампанії
Люди все менше звертають увагу на рекламу. Але вони звертають увагу на те, що їм цікаво. На яскраві та цікаві історії про їхнє життя
Ми завжди починаємо зі створення комунікаційної стратегії. Щось, що розв’язує основну проблему бізнесу, що має сенс з раціональної точки зору і, як правило, на основі ключового інсайту.
Ми думаємо не лише про те, що ви хочете сказати, але про те, що ви повинні сказати. Для глибокого розуміння цільового ринку дуже детально вивчаємо споживачів. Це допомагає нам розуміти, що і як говорити, щоб отримати потрібний результат. Шукаємо ключові інсайти.
Ми детально вивчаємо ваш бізнес. Як ви працюєте, які ваші підходи, довгострокові та короткострокові цілі. Вивчаємо ринкову категорію і ваших основних конкурентів. Оцінюємо маркетингові активності: що для вас працює, а що ні.
Стратегія надає сміливості та ефективності креативу.
Якщо стратегія відповідає на питання «Що?», то завданням креативу є відповідь на питання «Як?». Як донести ключову ідею бренду, щоб вона була помічена і зрозуміла нашим споживачам. Проблема полягає в тому, що люди не обов’язково люблять бренди. Тому їм не потрібно розповідати історії бренду, бренд повинен розповідати їм історії про людей. Ми допомагаємо брендам говорити людською мовою.
На основі стратегічної і креативної ідеї – ми розробляємо дизайн, робимо фотосесії, пишемо сценарії, знімаємо і монтуємо відео. Обов’язково враховуємо особливості кожного каналу комунікацій, як онлайн, так і офлайн.