Розробляємо цілісні
стратегії для сильних брендів

Задайте напрямок руху, щоб переграти конкурентів.

Визначимо за що і проти чого виступає ваша організація. Об'єднаємо вашу команду навколо власної диференційованої бренд-платформи. Узгодимо продуктові пропозиції та точки контакту з клієнтами на кожному етапі взаємодії з єдиною стратегією бренду.

Бренд — драйвер успішної
бізнес-стратегії

Де знаходиться бренд сьогодні та куди ми хочемо його привести?

Як і чому ваш бренд допомагатиме бізнесу зростати?

Яких стратегічних кроків потребує ваша компанія, щоб перетворитися на сильний бренд?

Стратегія — це вибір. Вибір що робити, а від чого відмовитися. Стратегія потрібна лише тоді, коли компанія хоче перемагати конкурентів. Прагнення зберегти статус-кво якомога довше, поліпшення наявних процесів, копіювання найкращих практик — діяльність, яка не має стосунку до стратегії.

Бізнес-стратегія  — дуже унікальний спосіб подолання стримувального фактора зростання бізнесу та досягнення поставлених цілей, який відрізняє компанію в голові споживача від цілого ряду інших компаній, які задовольняють ті ж самі потреби, і що веде до безумовного вибору даної компанії її цільовими клієнтами.

Стратегія бренду — це важлива складова бізнес-стратегії. 

Бренд-стратегія —  це цілісне бачення подальшого розвитку бренду, починаючи від ідеї, концепції, визначення цільової аудиторії, цінностей, раціональних та емоційних переваг, позиціювання та комунікаційної стратегії, яка дозволить коректно донести це позиціювання до цільового споживача. Іншими словами, стратегія формування бренду пояснює, що буде являти собою ваш бренд, для кого, а головне, як саме він буде рости та розвиватися в довгостроковій перспективі.

Бренд-стратегія служить для посилення цілей бізнес-стратегії та ілюструє нові способи підвищення ефективності та генерування синергії, як всередині компанії, так і зовні.

Приклади проєктів по розробці
бренд-стратегії

Бренд-стратегія: як ми це робимо

Бренд-стратегія — це той образ бренду і та унікальна конкурентна перевага, до якого ми хочемо прийти, і на створення якого будуть направлені всі наші дії. Дії, які дозволять компанії дистанціюватися від конкурентів в очах споживача і отримати надовго ринкову перевагу.

1. Збір даних і аналіз поточної ситуації та трендів, як на ринку так і всередині компанії.

2. Синхронізація бачення майбутнього бренду на всіх рівнях прийняття рішень в компанії.

3. Сегментація та детальне вивчення цільової аудиторії, їх драйвери та бар’єри.

4. Вивчення конкурентів та трендів в категорії.

5. Формування Позиціювання бренду — визначення позиції, яку хоче зайняти компанія у свідомості аудиторії відносно конкурентів, образ і його сприйняття до якого ми хочемо прийти, враховуючи власні сильні сторони та ринковий контекст.

6. Формулювання моделі бренду.

Поговорімо про ваш бренд?