Брендинг

Бренд – найефективніший інструмент конкурентної боротьби

Бренд — це все, що людина думає і відчуває по відношенню до вашого продукту чи послуги.

Сьогодні, коли ринки перенасичені, а товари і послуги перестали відрізнятись за якістю і властивостями, брендинг є найефективнішим інструментом конкурентної боротьби.

Бренд – причина вибору і маржа.

Брендинг – це комплексний процес, в результаті якого створюється унікальний образ бренду, що сприймається цілісно, ​​що привертає увагу і викликає бажання придбати товар або послугу. Створення і просування бренду стоїть у ряді ключових бізнес-завдань, що стоять перед компанією на етапі виведення продукту або послуги на ринок.

Глибоке вивчення ринку і споживчих мотивів, досвід і творчий підхід дозволяють нам створювати бренди, які максимально відповідають очікуванням споживачів.

 

Наші останні проекти:

Процес розробки нового бренду

Аналіз ринку (конкуренти, категорія, споживач)

Розробка стратегії бренду

Розробка назви

Розробка логотипу і візуальної ідентифікації

 Ментальна ідентифікація (слоган, місія, легенда, обіцянка)

 Просування бренду

 

Стратегія —  ядро всієї подальшої роботи по створенню і просуванню бренду на ринку.

Бренд-стратегія – це той образ бренду, до якого ми хочемо прийти, і на створення якого будуть направлені всі наші дії. Стратегія несе в собі як раціональні так і емоційні характеристики бренду, аналіз конкурентного середовища та глибоке розуміння споживача і його мотивів. Бренд повинен бути унікальним і одночасно простим. Для цього йому потрібна хороша ідея. Бренд з такою ідеєю викликає потрібні емоції, за які споживач готовий переплачувати, тим самим збільшуючи маржу для бізнесу.

Ім’я — один із найважливіших елементів і один з найважчих процесів на етапі створення бренду.

Хороше ім’я допомагає бренду, погане, навпаки, стає великим тягарем. Ми віддаємо перевагу сильним, оригінальним і тим, що повністю відповідають стратегії бренду іменам, які легко вбиваються в пошукових системах і мають вільний домен. Допомагаємо в патентній реєстрації.

Айдентика

Айдентика — це не просто красива ілюстрація назви компанії. Це візуальна мова, яка виділяє серед конкурентів, пов’язує всі комунікації і доносить суть бренду до споживачів, формує впізнаваність. Ми розробляємо не лише логотип, а систему ідентичності — набір законів і правил взаємодії всіх елементів дизайну та стилю.

Просування бренду

Чудові ідеї брендів можуть залишитись тільки ідеями, якщо ними не достукатись до свідомості споживачів за допомогою комунікацій. Креативні, сміливі, нестандартні, такі що побудовані на інсайтах, з використанням нових медіа та направлені на одну ціль у всіх точках дотику з брендом, рекламні кампанії мають задавати вірний напрямок розвитку бренду в сучасномі світі, де брендами управляють вже не власники, а самі споживачі. Нестандартне мислення і глибоке вивчення споживачів – допомагають нам розробляти ефективні рекламні кампанії на основі хорошої стратегії і креативу.

 

 

Поділіться з нами завданням вашого проекту чи бізнес-планом, і 
ми розробимо бренд або рекламну кампанію, адаптовану до ваших потреб

INFO@M360.COM.UA