Розробляємо бренди
"під ключ"
Розробка бренду в 7 кроків:
Кожна компанія унікальна по своєму. Але принципи проектування бренду однакові для всіх. Вони дозволяють створити життєздатну і надійну стратегію, яка допоможе компанії розвиватися, розширюватися і бути успішною на ринку.
1. Визначення цілей та завдань
Що? Визначення довгострокових бізнес та маркетингових цілей і причин для створення нового бренду чи ребрендингу.
Навіщо? Ціль – відправна точка, задає напрямок для всіх подальших кроків по розробці бренду
Ми спілкуємось з вами для визначення цілей і задач, які потрібно вирішити:
Яка ситуація на ринку? Яке конкурентне середовище? Хто наша цільова аудиторія? В чому наша унікальність? Яке у компанії бачення: місія, візія, цінності? Які у компанії цілі і які задачі потрібно вирішити для їх досягнення?
2. Стратегічний аналіз
Що? Дослідження та аналіз поточної ситуації та трендів на ринку і всередині компанії
Навіщо? Розуміння можливостей компанії, конкурентного контексту і цільової аудиторії для визначення стратегії бренду
Ми віримо в брендинг, який базується на фактах. Ми копаємося в даних і робимо все можливе, щоб допомогти організаціям створювати бренди, що сприяють успіху в бізнесі.
Ми аналізуємо ваш бізнес, конкурентне середовище, ментальний контекст і потреби клієнтів, щоб внести ясність і напрямок в бізнес-стратегію та орієнтири для прийняття подальших рішень щодо бренду
3. Розробка моделі позиціонування бренду
Що? Визначення позиції, яку хоче зайняти бренд у свідомості аудиторії відносно конкурентів, образ бренду і його сприйняття, до якого ми хочемо прийти.
Навіщо? Визначення вектору розвитку, основа для комунікацій бренду.
Ми розкриваємо просту ідею, яка виражає вашу унікальну цінність, і перетворюємо її в філософію, яка управляє рішеннями та діями.
Для кого працюємо і чому? (чого хочуть споживачі?) Цільова аудиторія: характеристики, потреби, бар’єри, драйвери, інсайт.
Що ми даємо і чого не можуть дати наші конкуренти? Емоційні (що повинен відчувати споживач, коли купляє наш бренд) і раціональні (за рахунок яких бренд виділиться на ринку і заради яких його купить споживач) переваги.
Як ми поводимося? Цінності та характер бренду, критерії для ідентифікації та комунікацій – який стиль спілкування має бути у бренду, щоб найбільш точно передати його суть.
В чому основна думка? Суть бренду – головна ідея бренду – що даємо ми на відміну від конкурентів з урахуванням потреб цільової аудиторії (щоб отримати надовго ринкову перевагу).
4. Неймінг
Що? Найголовніша відмінна ознака бренду.
Навіщо? Підвищує обізнаність і передає сенс.
Назва бренду – сильний бренд починається з імені. Гучного, що запам’ятовується, що транслює ідею бренду, вільний для реєстрації та з вільним доменом.
Слоган – короткий вираз суті бренду.
Легенда бренду – описує появу і філософію бренду.
Редакційна політика – принципи та стиль написання тексту від імені бренду у всіх точках контакту з аудиторією.
5. Візуальна айдентика
Що? Візуальне вираження суті бренду
Навіщо? Пов’язує всі комунікації та доносить суть бренду до споживачів, формує впізнаваність.
Ми об’єднуємо емоції, мистецтво і точність, щоб створювати враження бренду, які дивують, радують і приносять відчутні результати.
Логотип. Фірмовий стиль. Brandbook.
Пакування. Сайт. Комунікації.
6. Комунікації
Що? Що, коли, де і як говорити споживачу
Навіщо? формування знання про бренд, донесення до ЦА ідеї та позиціонування, залучення ЦА в життя бренду.
Ми допомагаємо брендам визначити, що говорити, як говорити та де говорити, онлайн і офлайн.
Ми знаходимо правильні слова та образи, щоб висловити нові ідеї, спростити складні теми та дати вашому бренду можливість спілкуватися найбільш ефективним і значущим способом.
7. Запуск бренду (активація)
Що? Впровадження та управління брендом.
Навіщо? Вибір оптимальної тактики та нагляд за дотриманням розроблених правил і вимог.
Ми працюємо з вами, щоб створити дорожню карту для активації бренду, визначаючи важливі етапи, взаємозалежності, ролі, обов’язки і бюджети для забезпечення успіху.
Ми аналізуємо сценарії запуску та впровадження, а потім рекомендуємо правильний стратегічний підхід із конкретною тактикою впровадження.
“Продукти створюються на заводах, а бренди в головах“