Розробка бренду
"під ключ"
Створюємо та розвиваємо бренди, яким довіряють люди.
Ми надаємо весь комплекс послуг зі створення та просування вашого бренду на ринку
Бренд — це те, що думають, уявляють і відчувають споживачі щодо вас, вашої компанії, ваших товарів чи послуг. Ми допоможемо формувати потрібні уявлення, асоціації, емоції та ціннісні орієнтири у свідомості ваших споживачів.
Сьогодні, коли ринки перенасичені, а товари та послуги перестали відрізнятись за якістю і властивостями, бренд є одним з найефективніших інструментів конкурентної боротьби.
Бренд — драйвер успішної бізнес-стратегії.
Бренд — це не лише назва, дизайн і реклама. Це спосіб мислення та культура. Це інструмент, який змінює підхід до бізнесу і виводить його на новий рівень розвитку.
Ми пропонуємо наступні брендингові рішення:
Позиціювання та стратегія
Ви отримаєте відмінний бренд, який виступатиме як заклик до об’єднання для вашої аудиторії та стане чітким керівництвом для прийняття творчих і стратегічних рішень у всьому вашому бізнесі, а не лише в маркетингу. І ми зробимо це разом таким чином, щоб уся ваша організація відчула гордість і причетність до нового бренду
Айдентика та комунікації
Розуміння того, що таке бренд, яку цінність він надає та чому він має значення для будь-кого, є ключовим у розвитку ідентичності. Ідентичність бренду – це поєднання візуальних елементів, включаючи назву, логотип, слоган, голос, колірну палітру, стиль зображення, типографіку, текстури та графічні елементи, упаковку, супутні матеріали та комунікації з клієнтом.
Зростання
Однією з надздібностей успішних брендів є їх здатність помічати можливості, які інші втрачають, і швидко реагувати на них. Ми допоможемо вам знайти нові можливості для розвитку вашого бізнесу та переконаємося, що ми розробили план правильних кроків, щоб забезпечити нове зростання.
Культура
Організації зі спільним почуттям мети працюють разом більш ефективно. Вони більш стійкі до змін, вони більше використовують свої ресурси, створюють і реалізують більше нових ідей. Іншими словами, «культура їсть стратегію на сніданок». Ми допоможемо вам об’єднати вашу команду навколо підходу та духу конкуренції.
Інновації
Ваша категорія змінюється, і ви знаєте, що вам потрібні сміливі, свіжі ідеї. Але ваш існуючий підхід до інновацій застряг у колії, даючи вам все те саме, що й раніше. Ми допоможемо вам використовувати перспективне мислення, щоб переосмислити значення інновацій для вашої компанії, дати поштовх до створення справді нових ідей і втілити їх у життя більш сміливим шляхом.
Кейси комплексної розробки бренду
Етапи створення бренду
Кожна компанія унікальна по своєму. Але принципи проєктування бренду однакові для всіх. Вони дозволяють створити життєздатну і надійну стратегію, яка допоможе компанії розвиватися, розширюватися і бути успішною на ринку.
1. Визначення цілей
Що? Визначення довгострокових бізнес та маркетингових цілей і причин для створення нового бренду чи ребрендингу.
Навіщо? Ціль — відправна точка, задає напрямок для всіх подальших кроків по розробці бренду.
Ми спілкуємось з вами для визначення цілей і задач, які потрібно вирішити:
Яка ситуація на ринку? Яке конкурентне середовище? Хто наша цільова аудиторія? В чому наша унікальність? Яке у компанії бачення: місія, візія, цінності? Які у компанії цілі і які задачі потрібно вирішити для їх досягнення?
2. Збір інформації та аналітика
Що? Дослідження та аналіз поточної ситуації та трендів на ринку і всередині компанії.
Навіщо? Розуміння можливостей компанії, конкурентного контексту і цільової аудиторії для визначення стратегії бренду.
Ми віримо в брендинг, який базується на фактах. Ми копаємося в даних і робимо все можливе, щоб допомогти організаціям створювати бренди, що сприяють успіху в бізнесі.
Ми аналізуємо ваш бізнес, конкурентне середовище, ментальний контекст і потреби клієнтів, щоб внести ясність і напрямок в бізнес-стратегію та орієнтири для прийняття подальших рішень щодо бренду
3. Позиціювання та платформа бренду
Що? Визначення позиції, яку хоче зайняти бренд у свідомості аудиторії відносно конкурентів, образ бренду і його сприйняття, до якого ми хочемо прийти.
Навіщо? Визначення вектора розвитку, основа для комунікацій бренду.
Для кого працюємо і чому? (чого хочуть споживачі?) Цільова аудиторія: характеристики, потреби, бар’єри, драйвери, інсайт.
Що ми даємо і чого не можуть дати наші конкуренти? Емоційні (що повинен відчувати споживач, коли купляє наш бренд) та раціональні (внаслідок яких бренд виділиться на ринку і заради яких його купить споживач) переваги.
Як ми поводимося? Цінності та характер бренду, критерії для ідентифікації та комунікацій — який стиль спілкування має бути у бренду, щоб найбільш точно передати його суть.
В чому основна думка? Суть бренду — головна ідея бренду — що даємо ми на відміну від конкурентів з урахуванням потреб цільової аудиторії (щоб отримати надовго ринкову перевагу).
4. Неймінг та вербальна айдентика
Що? Найголовніша відмінна ознака бренду.
Навіщо? Підвищує обізнаність і передає сенс.
Назва бренду — сильний бренд починається з імені. Гучного, що запам’ятовується, що транслює ідею бренду, вільний для реєстрації та з вільним доменом.
Слоган — короткий вираз суті бренду.
Легенда бренду — описує появу і філософію бренду.
Редакційна політика — принципи та стиль написання тексту від імені бренду у всіх точках контакту з аудиторією.
5. Візуальна айдентика
Що? Візуальне вираження суті бренду — бренд-дизайн.
Навіщо? Пов’язує всі комунікації та доносить суть бренду до споживачів, формує впізнаваність.
Ми об’єднуємо емоції, мистецтво і точність, щоб створювати враження бренду, які дивують, вражають і приносять відчутні результати.
Логотип. Фірмовий стиль. Бренд-бук.
Пакування. Сайт. Дизайн комунікації.
6. Комунікації бренду
Що? Що, коли, де і як говорити споживачу.
Навіщо? формування знання про бренд, донесення до ЦА ідеї та позиціонування, залучення ЦА в життя бренду.
Ми допомагаємо брендам визначити, що говорити, як говорити та де говорити, онлайн і офлайн.
Ми знаходимо правильні слова та образи, щоб висловити нові ідеї, спростити складні теми та дати вашому бренду можливість спілкуватися найбільш ефективним і значущим способом.
7. Запуск бренду
Що? Впровадження та управління брендом.
Навіщо? Вибір оптимальної тактики та нагляд за дотриманням розроблених правил і вимог.
Ми працюємо з вами, щоб створити дорожню карту для активації бренду, визначаючи важливі етапи, взаємозалежності, ролі, обов’язки та бюджети для забезпечення успіху.
Ми аналізуємо сценарії запуску та впровадження, а потім рекомендуємо правильний стратегічний підхід із конкретною тактикою впровадження.