Scred — новий бренд на ринку хімічних засобів для професійної чистки та дезінфекції кондиціонерів і холодильного обладнання.

Ми розробили стратегію і позиціонування бренду, придумали назву, розробили логотип, фірмовий стиль і правила їх використання, сайт, упаковку, POS-матеріали та комунікаційну стратегію.

Ситуація

Періодична і якісна чистка деталей систем кондиціонування та холодильного обладнання потрібна для ефективного і довговічного функціонування, а дезінфекція є запорукою здоров’я людини. Важливо, щоб засоби для очищення швидко та якісно видаляли бруд та бактерії, і при цьому не пошкоджували поверхню.

На цьому ринку існує велика кількість відомих світових виробників. Сліпе тестування показало, що навіть в такій професійній категорії важливу роль при виборі продукту відіграє бренд. Навіть спеціалісти з великим досвідом не могли чітко визначити більш якісно очищену поверхню з кількох опрацьованих різними засобами, на яких не було етикеток.

Виклик

Як за допомогою бренду, виділитись на тлі відомих світових виробників і привернути увагу майстрів по обслуговуванню кондиціонерів і холодильного обладнання.

Рішення

Спеціалізація компанії на випуску лише вузького спектру продукції, пошук найкращих формул продукту і їх постійне вдосконалення, конкурентний аналіз і спілкування з майстрами допомогли сформулювати стратегію позиціонування, яка знайшла відображення в слогані «Експерт з догляду за холодильним обладнанням»

Неймінг

Одну з ідей для назви ми хотіли знайти в асоціації з використанням продукції. І помітили, що засіб Active під час використання піниться і швидко очищає поверхню від забруднення, як снігова лавина змітає все на своєму шляху.  Ця ідея і лягла в основу назви бренду SCRED. (Skred з норвезької – лавина)

Дизайн

Логотип і система ідентифікації легко запам’ятовуються та адаптуються. Слідкувати за дотриманням правил їх використання дозволяє спеціально розроблене керівництво.